Łączna liczba wyświetleń

czwartek

Życie ludzi zmienia [2]

Zacznijmy od początku. Jestem Ania. Mam 16 lat. Zawsze miałam cudowną rodzinę ale jej nie doceniałam. Jak to się stało, że ich straciłam ?! Jak mogłam być taka głupia. Została mi już tylko 3 letnia Kornelcia. A w zasadzie to tylko Ja zostałam jej. Moje naturalne włosy są blond, jednak teraz są czarne. Mam jasnoniebieskie oczy. Do niedawna byłam imprezowiczką. Tak naprawdę to jeszcze dzisiaj nią byłam. Jednak trzeba się zmienić. Nie mogę zostawić siostry samej. Chociaż jest ciotka to mała potrzebuje kogoś bliższego. Jeszcze dziś przeprowadzamy się do ciotki. Podjedziemy tylko do domu po rzeczy. Czyżbym ostatni raz była u siebie ? Tego nie wiem. Ale na najbliższy czas napewno. Weszłam do pokoju. Pierwsze po co sięgnęłam to zdjęcie z wakacji 2 lata temu. Jeszcze wtedy byłam częścią rodziny. Łzy spłynęły po mej twarzy. Po chwili spakowałam kilka rzeczy i jedziemy do Ciotki. Ciotka mieszka w domku. Mam pokój na górze. kładę się na łóżko i łzy same zaczynają spływać po policzkach. Nagle do pokoju wchodzi Kornelia. Wdrapuję się na moje łóżko, wtula się we mnie i Zaczyna płakać. Boże powiedz, czemuś ją tak ukarał ? 

1 komentarz: