Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek

Życie ludzi zmienia [6]

Spojrzałam na niego ze łzami w oczach i wtuliłam się jak najmocniej potrafiłam. Cieszyłam się że jest przy mnie ktoś taki, że Bóg postawił na mojej drodze tak wspaniałego człowieka. Cieszyłam się że nawet w takiej sytuacji on jest przy mnie. Po 20 minutach weszliśmy do ciotki "dobry wieczór" ciepłym głosem powiedział Filip podchodząc do niej . Mi oczywiście kazał iść do pokoju. Po kilku minutach doszedł do mnie. "Zostaję.  Twoja ciotka powiedziała, że mogę się przydać. Że ty jak i Kornelia potrzebujecie kogoś bliskiego i stwierdziła, że ja się nadam." Powiedział wchodząc do "mojego" pokoju. Podszedł bliżej i usiadł obok mnie na łóżku. "Kochanie, wiesz, że jesteś dla mnie najważniejsza. I pamiętaj chcesz się zmienić ? Zmieniam się z tobą " Powiedział i przytulił mnie do siebie. Siedzieliśmy tak jakąś chwilę po czym poszłam się umyć. Już po raz kolejny widział mnie paradującą w gaciach i długiej koszulce z napisem "I ♥ You" . Po 30minutach byłam gotowa. Filip siedział na łóżku z laptopem na kolanach, ale jak tylko weszłam odłożył go na stolik. "Jak zwykle piękna" szepnął mi do ucha kiedy położyłam mu się na kolanach wywołując u mnie szczery uśmiech, z którym zaraz zasnęłam .

3 komentarze:

  1. kiedy nowa notka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pojęcia. potrzebuje trochę wolnego czasu a jak na razie go brak ;c poprawiam oceny i wgl. w dodatku kilka problemów co się odbija brakiem weny ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko ;) powodzenia! 3maj się ;*

    OdpowiedzUsuń